2014. július 1., kedd

hát a tegnapi napról

a kedves lakótársam elment a hétvégén, és én nem tudtam róla semmit..
a Hugó szolt nekem vasárnap este hogy a Maria üzeni hogy nem tud holnap dolgozni menni mert elutazott és blabla carral akart visszajönni Nápolyba de a srác lemondta ezért nem tud visszajönni....

reggel a Salvítore hívott telefonon, hogy mit tudok...és eléggé rosszul éreztem magam és ideges voltam mert nem vagyok postás és mirt nem tudta volna a MAria felhívni...

végül 2 kor mentem dolgozni, 3kor 3 sráccal találkoztunk akik egy projektet fognak csinálni a jövőhéten ....eramus + projektet


majd 6 órakot találkoztam azoknak a gyerekeknek a szüleivel akikkel a vodafonos projekten fogunk együtt dolgozni, annyira jó fejek voltak, sőt a végén az egyik anyukája oda jött hozzám megölelt és még puszit is kaptam :D:D

a Salvatore egész nap ideges volt a Mariara mert nem tudtunk róla semmit az égvilágon h mikor jön vagy h jól van e.....


de végül tegnap este megérkezett
úgyhogy várom h mi lesz a következő munkanapon.......

utolsó hónap elkezdődött:D:D
hát vágjunk bele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése